Din Ansøgning skal indeholde følgende.
Personlig Oplysninger.
Dit Navn: Emil Jeppe Højrup Hansen
Hvor Bor Du? Danmark. Fyn
Hvornår Du Født: 1997
Hvilke Sprog Taler Dansk / tysk / Flydende Engelsk / en smule spansk.
Dit Gaming Info: ?
Dit Ingame Navn: Numsefisken <3
Dit SteamID: STEAM_0:1:18761315
Du Skal Mindst Have Spillet 3 Uger Eller Mere På Vores Server.
Hvor Lang Tid Har du Spillet På Vores Server? Uhm 2-3 måneder
Har Du Noget Erfaring Som Admin? Hvis Ja, Hvor Lang Tid og Hvilke Admin Plugins? Tja det er jo lang tid siden jeg sidst havde en server jeg mener den kørte sourcemod
Hvorfor Vil Du Være Admin På Vores server?
Jeres server er den fedeste højhus jeg har spillet på. Der er mange flinke personer der inde det inkludere både spiller og admins. Da jeg ved hvor irreterende det er at admins abuser har jeg selvfølgelig ikk tænkt mig selv at gøre det. Det kunne være meget fedt hvis jeg fik admin. Jeg vil med glæde sørge for at alle der bryder reglerne vil blive gjort noget ved. Jeg håber vi snart ses ingame
Numsefisken was here
Personlig Oplysninger.
Dit Navn: Emil Jeppe Højrup Hansen
Hvor Bor Du? Danmark. Fyn
Hvornår Du Født: 1997
Hvilke Sprog Taler Dansk / tysk / Flydende Engelsk / en smule spansk.
Dit Gaming Info: ?
Dit Ingame Navn: Numsefisken <3
Dit SteamID: STEAM_0:1:18761315
Du Skal Mindst Have Spillet 3 Uger Eller Mere På Vores Server.
Hvor Lang Tid Har du Spillet På Vores Server? Uhm 2-3 måneder
Har Du Noget Erfaring Som Admin? Hvis Ja, Hvor Lang Tid og Hvilke Admin Plugins? Tja det er jo lang tid siden jeg sidst havde en server jeg mener den kørte sourcemod
Hvorfor Vil Du Være Admin På Vores server?
Jeres server er den fedeste højhus jeg har spillet på. Der er mange flinke personer der inde det inkludere både spiller og admins. Da jeg ved hvor irreterende det er at admins abuser har jeg selvfølgelig ikk tænkt mig selv at gøre det. Det kunne være meget fedt hvis jeg fik admin. Jeg vil med glæde sørge for at alle der bryder reglerne vil blive gjort noget ved. Jeg håber vi snart ses ingame
Numsefisken was here